Leírás
Woolfy az egészen kicsiknek is. Látványos, kedves kis játék. Segítsd a kismalacokat, hogy felépítség otthonaikat! A közkedvelt mese kártyás változata. Legyél Te a Woolfy nyertese!A három kismalac – Woolfy – Együttműködési / kooperatív táblajáték / A közkedvelt mese kártyás változata. Itt nem csak elképzeljük, hanem meg is személyesítjük a kismalacokat, és ettől nagyon izgalmas ez a játék. Ahhoz, hogy mind a hárman megmeneküljenek a gonosz farkastól, szorosan együtt kell működniük, akár csak a ház felépítésében. Együttműködés és csapatszellem a játék lényege. Djeco: WOLFY – Együttműködési / kooperatív táblajáték / Ajánlott életkor: 4-8 éves kor Játékosok: 1-4 játékos részére Tartalom: – 1 Wolfy játéktábla – 3 különböző színű kismalac figura – 1 farkas figura – 1 főzőfazék (benne hely a 3 kismalacnak) – 3 dobókocka a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain:1,2,3, 2 farkas és 1 ház jellel – 1 fel nem épült téglaház 4 darabban A játék célja: Együtt kell működni és a 3 kismalacot el kell juttatni biztonságosan a téglaházba (és először fel kell építeni a házat) mielőtt a farkas elkapja őket. A játék kezdése előtt: Tegyük a 3 kismalacot és a farkas a nekik kijelölt kezdőmezőre. Tegyük a farkas főzőüstjét a neki kijelölt pontra a táblán. Helyezzük el a ház alapjait. Játékszabály: A legfiatalabb játékos kezdhet, a játék az óramutató járásával megegyező irányban halad. Az első játékos választhat, hogy melyik színű kismalaccal szeretne haladni és a választott színnek megfelelő dobókockával dob: – ha 1, 2 vagy 3-at dob akkor annyit léphet a malaccal. (lásd a „haladás a kismalaccal” részt lentebb) – ha „farkast” dob, akkor a farkassal halad (lásd a”lépés a farkassal” pontot lentebb) – ha „házat” dob, akkor a játékos tegye a kismalacot a házba. Ha a játékos úgy dönt, hogy nem rakja a malacot a házba, akkor ott kell hagynia, ahol van. (lásd a ”ház” pontot lentebb) Amint a játékos befejezte a lépést, akkor a következő játékos jön. Lépés a farkassal: A farkassal csak az óra járásával megegyező irányban lehet lépni a táblán és csak az egyik „farkas”mezőről a másik „farkas”mezőre. Ha azon a mezőn egy kismalac áll vagy át kell rajta haladni a farkassal azon a mezőn, akkor a kismalac az üstbe kerül. A következő játékos jöhet. Lépés a malacfigurával: Miután mind a 3 kismalac elhagyta a kezdő mezőt nem térhetnek oda vissza a játék fennmaradó részében. A kismalacok mehetnek jobbra vagy balra, ahogy a játékos akarja. Fontos: Ugyanazzal a malaccal nem lehet kétszer lépni sorjában (a játékosnak egy másik kockával kell dobnia, mint az előző játékos) kivéve ha: – ha a 2 másik malac a fazékban van – ha a 2 másik malac házban van Házak: Amikor egy kismalac egy házon áll, akkor biztonságban van a farkastól. A malacokat ténylegesen a házra kell tenni nem pedig a ház előtti mezőre. Csak akkor lehet egy malacot házba tenni ha: – ha pont annyit léphet a dobott pontszám szerint (a házat egy mezőnek kell tekinteni) – ha dobókockával „házat” dob a játékos Ha egy kismalac el akarja hagyni a házat, amiben van, akkor a ház előtti mezőt is bele kell számolni a négyzetekbe. Fontos: Egyszerre csak egy kismalacot lehet elrejteni a szalmaházban Egyszerre csak két kismalacot lehet elrejteni a rőzseházban Egyszerre mind a három kismalacot el lehet rejteni a téglaházban. (és ekkor megnyerték a játékot. De vigyázat: először fel kell építeni a téglaházat) Használat előtt fel kell építeni a téglaházat: Minden alkalommal, amikor egy kismalac rálép a „tégla” mezőre közvetlenül a téglaház előtt, akkor az abban a körben lévő a játékos hozzá tehet egy falat a házhoz (vagy a tetőt, de csak ha a 3 fal már fel van építve) Amikor a ház megépült akkor a kismalacokat el lehet rejteni benne, ha akkorát dobnak és lépnek előre, hogy – a „tégla” mezőre érkeznek – a kockával „házat” dobnak. Segítség, hogy a kismalac megmeneküljön a fazékból: Először is, az egyik „kijöhet a fazékból” mezőre kell érkezni, amikor lelépi a kockával dobott számot a játékos. Azután a következő játékos jöhet. Ez a játékos dob a fazékban csücsülő malac színének megfelelő kockával: – ha 1, 2 vagy 3-at dobott, akkor a játékos kiveszi a fazékból a kocka színe szerinti malacot és annyit léphet vele ahányat dobott. A kismalac bármelyik „fazék” jelről elindulhat, attól függően, hogy hol van a farkas a táblán. – Ha „házat „dob akkor a játékos kiveszi a malacot a fazékból és bármelyik házba beteheti (lásd „Házak” pontban) – Ha „farkast” dob, akkor a kismalacnak a fazékban kell maradnia ahol volt és a farkassal lehet lépni. A játékot a következő játékos folytatja. Vigyázat: A következő játékos nem dobhat ugyanazzal a kockával, amivel az előző játékos. (lásd „lépés a kismalacokkal” pontot) Figyelem: – Egyszerre csak egy kismalacot lehet kivenni a fazékból. A következő játékos a másik, fazékban lévő, kismalac színének megfelelő kockával dobhat. – Egy kismalac, amelyik a téglaházban védve van, újra kijöhet, hogy megmentsen egy másik kismalacot a farkas fazekából. Ki nyer? Minden játékos nyer, ha a 3 kismalac biztonságban van a téglaházban. A farkas nyer, ha mind a 3 kismalac egyszerre van a fazekában. Woolfy – A három kismalac – Kooperatív társasjáték – Djeco – Woolfy az egészen kicsiknek is! A Woolfy egy nagyszerű kooperatív társasjáték, amelyet kifejezetten az 4-8 éves korosztálynak terveztek. A játék 1-4 játékos számára alkalmas, és garantáltan órákig szórakoztató. A játék célja, hogy segítsd a három kismalacot felépíteni otthonaikat, hogy biztonságban legyenek a gonosz farkastól. A játék kártyás változata a közkedvelt mesének, amely még izgalmasabbá teszi a játékot. A játék lényege az együttműködés és a csapatszellem, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a kismalacok megmeneküljenek a farkas elől. A játék tartalma egy játéktábla, három kismalac figura, egy farkas figura, egy főzőfazék (benne hely a 3 kismalacnak), 3 dobókocka a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain:1,2,3, 2 farkas és 1 ház jellel, és egy fel nem épült téglaház 4 darabban. A játék kezdete előtt a három kismalacot és a farkast a nekik kijelölt kezdőmezőre kell helyezni és a farkas főzőüstjét a neki kijelölt pontra a táblán. Helyezzük el a ház alapjait is. A játék során a legfiatalabb játékos kezdhet, és az óramutató járásával megegyező irányban halad a játékmenet. A játékos dobhat a kockával és annak megfelelően haladhat a kismalaccal, amíg biztonságban vannak a farkas elől. Az együttműködés elengedhetetlen ahhoz, hogy a kismalacok biztonságban legyenek és felépítsék otthonaikat. A Woolfy egy nagyon szórakoztató játék, amely elég egyszerű ahhoz, hogy a legkisebbek is játszhassák és élvezzék. A játék során fejleszthetik a játékosok a problémamegoldó képességüket, a csapatszellemet és az együttműködést. A Djeco márka garantálja a minőségi játékot, ahol a játékosok biztonságban vannak és élvezhetik a játékot. Szerezd be a Woolfy-t, hogy a gyerekek órákon át szórakozhassanak és élvezzék a kalandot a három kismalaccal!
Gyakori kérdések
Melyik kategóriában találja a terméket és milyen alternatívái vannak?
Klasszikus, családi társasjátékok - Hasonló termékek: Egy kis bevásárlás – Számolós társasjáték – Little market – DJ08533, Katudi – Kifejező képesség fejlesztő játék – Katudi – Djeco – DJ08535, Little observation – Lepkefogó – Társasjáték a legkissebbeknek – Djeco