Leírás
Az Atlantica gőzhajó Boston felé tart, ám a hajó nyomában a hullámok alatt sötét árnyak siklanak észrevétlenül. Utastársaid természetellenesen viselkednek, csak állnak és csendes vágyakozással bámulják a vizet. Víz alatti kísérteties rémképek álmai gyötörnek. Ráadásul most egy utast is meggyilkoltak. Gyanakvás, titkos lojalitások és fondorlatos stratégiák uralják a napot! A Kifürkészhetetlen játékban a barátaiddal egy gőzöst irányítotok, de nem mindenkiben bízhatsz meg. Miközben rettenetes mélységlakók másznak elő az óceán elképzelhetetlen mélységeiből, titokban bármelyik játékos lehet aljas kultista vagy borzalmas mélységlakó hibrid. Ne fordíts hátat senkinek – minden ravaszságodra szükséged lesz, hogy megmentsd a hajót a hullámsírtól. Küzdj meg a mélységlakók seregével, leplezd le az árulókat, és vezesd haza az Atlanticát a Kifürkészhetetlen játékban! Az év 1913. Az SS Atlantica gőzhajó két napra van az Atlanti-óceánt átszelő útjáról. Gyanútlan utasai teljesen nyugodt utazásra számítottak a Massachusetts állambeli Bostonba, ahol semmi rendkívüli nem várta őket. A hajón tartózkodók elméjét azonban minden éjjel különös rémálmok gyötrik; pletykák keringenek arról, hogy sötét alakok szorosan követik a hajót a hullámok alatt; a feszültség pedig fokozódik, amikor a hajó kápolnájában egy holttestet találnak, a holttest körül pedig egy különös rituálé nyomai hevernek. Az Atlanti-óceán mélyén kegyetlen, kimondhatatlan borzalmak hada lapul: a Mélységiek, akiket Hydra anya és Dagon atya vezet. Ismeretlen okokból célba vették az Atlanticát, és kegyenceik, akik ember-Mélységi hibridek alakját öltik magukra, beszivárogtak a gőzhajóra, hogy belülről segítsenek elsüllyeszteni azt. A Kifürkészhetetlen minden egyes játékában egy vagy több játékos az egyik ilyen hibrid szerepét veszi át, és az, hogy mennyire jól tudják titokban szabotálni a többi játékos erőfeszítéseit, jelentheti a különbséget a sikeres utazás és az elsüllyedt hajó között. Ha ember vagy, akkor a mélylények ellen kell védekezned, meg kell akadályoznod, hogy az Atlantica túl sok kárt szenvedjen, és gondosan kezelned kell a hajó négy létfontosságú erőforrását, ha reményt akarsz arra, hogy eljutsz Bostonba, miközben megpróbálod kitalálni, hogy a játékostársaid közül kik a barátaid, és kik az ellenségeid. Mindenki osztozik ugyanazon az erőforráskészleten, de az emberek megpróbálják megőrizni, míg az árulók arra törekednek, hogy finoman kimerítsék azokat. Megmondani, hogy mikor meríti ki valaki céltudatosan a csoport erőforrásait, nehezebb, mint gondolnád, különösen, ha a válságokat is figyelembe veszed! Minden játékos körének végén az adott játékosnak húznia kell egy mítoszkártyát. Ezek a kártyák mindegyike egy-egy krízist képvisel, amelyet az egész csoportnak közösen kell megpróbálnia megoldani. Néhány ilyen krízis, mint például az Élelemadagolás, olyan döntést igényel, amely potenciálisan veszélybe sodorhatja a hajó utasait vagy erőforrásait, míg mások, mint például a Hulladékszivárgás, olyan képességpróbát igényelnek, amelynek kudarca katasztrofális következményekkel járhat. A képességpróba során minden játékos a kezében lévő képességkártyákat egy képpel lefelé fordított, a csoport által közösen használt kupacba teszi. Miután mindenki hozzájárult (vagy úgy döntött, hogy nem járul hozzá), a kártyákat megkeverik, majd felfedik. Ha elegendő megfelelő képességet adtak hozzá, akkor a csoport átmegy a teszten! Ha azonban rossz képességek kerültek be, akkor azok akadályozhatják az eredményt, és kudarchoz vezethetnek. A képességpróbák tehát veszélyes lehetőséget jelentenek az árulók számára, hogy szabotálják az emberek erőfeszítéseit, ezért mindig résen kell lenni.A Kifürkészhetetlen társasjáték egy igazán izgalmas kalandot ígér, amelyben semmi sem az, aminek látszik. A játékot 3-6 játékos játszhatják, és 14 éves kortól ajánlott. A játékidő általában 2-3 óra, így bőven van idő arra, hogy élvezd a merész kalandokat és a fondorlatos intrikákat. Az Atlantica gőzhajó története különlegesen izgalmas és rejtélyes, a játék pedig az élményt tovább fokozza. A játékosoknak különféle szerepek jutnak, így mindenkinek más a küldetése. Azt kell megakadályozni, hogy az árulók elpusztítsák a hajót, miközben a mélységlakók szörnyűségeivel kell megküzdeni. A játék tele van akcióval, intrikával és kalandokkal, garantáltan leköt majd téged és barátaidat is. A Kifürkészhetetlen társasjáték számos díjat nyert el, köztük az 2022 UK Games Expo Best Boardgame (American-Style) People’s Choice Award Winner és az 2022 UK Games Expo Best Boardgame (American-Style) Judges Award Winner díjakat is elnyerte. Ezt a játékot a legjobb társasjátékok közé sorolják, és garantáltan jó szórakozást nyújt minden játékosnak. Ha szereted a rejtélyeket és a kalandokat, akkor a Kifürkészhetetlen társasjáték a tökéletes választás számodra! Védd meg az Atlantica gőzhajót és bizonyítsd be, hogy te vagy a legügyesebb és legokosabb játékos a társaságban!
Gyakori kérdések
Melyik kategóriában találja a terméket és milyen alternatívái vannak?
Nezařazené - Hasonló termékek: Premium Mini Chimera Card Sleeves (43x65mm) – 50db – MDG-7079, Munchkin 8 – Fél lóerős roham, Enchanted Forest – megfigyelő puzzle 100db – Djeco, Jungle Brunch Állati Zaba kártyajáték
Társasjátékok - Hasonló termékek: Magyar kártya piros, IQ Six Pro – Smart Games, A Bűvös Rengeteg társasjáték (Fox in the Forest), Oriflamme társasjáték